گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / شمش سرب / قیمت روز شمش سرب نرم اصفهان

قیمت روز شمش سرب نرم اصفهان

قیمت روز شمش سرب نرم اصفهان در سایت ویژه آن در دسترس همگان قرار گرفته است. بهترین و مناسب ترین قیمت های موجود در بازار را می توانید از همین طریق ببینید. قیمت های موجود همیشه به روز رسانی می شوند.

مرکز و نمایندگی اصفهان در زمینه معاملات شمش سرب و باقی فلزات هر گونه اطلاعاتی را که کاربر در این زمینه نیاز داشته باشد به روز در اختیارش قرار خواهد داد و این از برتری های این سایت ها است.

یکی از مصارف سرب در صنعت انتقال برق می باشد. بدبن صورت که کابل ها و سیم هایی که قرار است از زمین رد شود را ابتدا داخل استوانه های سربی قرار داده تا به خاک ارتباط مستقیم نداشته باشد و باعث محافظت سیم می شود.

قیمت روز شمش سرب نرم حسن واحد تجاری این نمایندگی ها این است که قیمت روز شمش سرب نرم و همچنین دیگر مواد فلزی که در این رابطه خرید و فروش می شوند همه روزه در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد داد. دسترسی به آن آسان است و صرف هزینه و وقت زیادی لازم ندارد. محصولات بر اساس طبقه بندی در بخش های گوناگون قیمت گذاری شده اند.

نمایندگی سرب اصفهان سرب به دلیل خاصیت روغنکاری و اصطکاک خوبی که از خود نشان داده است در جاهای بسیار زیادی کاربرد پیدا کرده است . به عنوان مثال در لنت ترمز به دلیل اصطکاک خوب استفاده شده است.

در این مرکز علاوه بر فروش شمش سرب نرم، فعالیت های اقتصادی دیگری نیز انجام می شود. شرکت بازرگانی ما تامین اقلام دیگری را نیز انجام می دهد که از آن جمله می توان به این ها اشاره کرد:

شمش سرب مرغوب سرب فلزی نرم و دارای رنگ خاکستری است. نقطه ذوب ۳۲۷ درجه سانتی گراد دارد و دارای استحکام کششی ۱۵ تا ۲۰ دارد.

سرب مقاومت بالایی در مقابل خوردگی دارا می باشد. اسیدها هم اثر کمی بر سرب خواهند داشت. ترکیبات سرب بسیار سمی و خطرناک است به همین سبب در هنگام کار با آن در آزمایشگاه احتیاط های لازم باید انجام شود.

سرب به دلیل نرم بودن قابلیت چکش خواری بالایی دارد. برای خم کاری لوله های سربی بیشتر از فلزات سخت استفاده می شود. سرب در طبعت به صورت سنگ سرب در معادن یافت می شود.

خرید شمش سرب در جاهای زیادی امکان پذیر است، شمش یرب نرم اصفهان یکی از انواع بسیار معروف شمش های سرب است که قیمت آن هر روزه متفاوت می شود، اما در بیشتر اوقات شاهد افزایش قیمت این ماده هستیم و در روزهای کمی قیمت آن پایین تر می آید. به علاوه در اکثر مواقع موادی که برای تهیه این ماده استفاده می شوند قیمتشان بالاتر می رود و این یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت شمش سرب است.

قیمت روز شمش سرب نرم اصفهان

شمش سرب چیست؟

شمش سرب چیست؟سرب فلزی است چکش خوار و حالت پذیر و در کنار فلزهایی نظیر کادمیوم و جیوه، تحت عنوان فلزات سنگین دسته بندی می گردد. سرب در طبيعت يافت مى شود اما كمياب است و بيشتر در كانى ها همراه نقره ، مس و روى يافت مي شود. بيشتر سرب مصرفي در صنعت بازيافتى است.

این فلز همچنین سمی بوده و مقاومت به خوردگی خوبی هم دارد. در مجاورت هوا روی سطح سرب لایه ای از کربنات تشکیل می شود که بقیه فلز را از خورده شدن محافظت می کند.سرب وقتی در معرض هوا قرار می گیرد، خاکستری تیره و مات مى شود اما سطوحي كه با هوا تماس ندارد به رنگ سفید مایل به آبی است. اين فلز خاصیت هدایت الکتریکی ضعیفی دارد. اين فلز نرم است و با افزودن مقدار كمي آنتيموان سخت مى شود.

قابلیت ریخته گری خوب سرب به علت نقطه ذوب پایین آن می باشد. از ویژگی های بسیار مهم سرب، مقاومت آن در برابر اسید سولفوریک است. به همین دلیل در جاهايي که نیاز به واکنش در حضور اسید سولفوریک است از سرب به عنوان لایه محافظ استفاده می شود.اين فلز در برابر اسید کلریک مقاومت کمتری داشته و در برابر اسید نیتریک (اسید اکسیدان) مقاوم نیست.

این ماده به صورت مذاب یک حلال بسیار مناسب برای طلا و نقره به حساب می آید.

شمش سرب نرم چگونه تولید می شود؟

شمش سرب نرم چگونه تولید می شود؟ فلز سرب عمدتا از دو روش تولید می شود:

تولید سرب از کنستانتره ی سولفوره و اکسید سرب (تولید شمش سرب از گالن)

روش مستقیم و اصلی تولید شمش سرب، ذوب کنستانتره پر عیار سرب، همراه با احیاء آن با آنتراسیت یا ذغال کک می باشد. در این روش کنستانتره سولفیدی یا اکسیدی سرب وارد کوره شده و به مقدار کافی زغال کک به آن می افزایند. در حضور حرارت، ترکیب سرب موجود در کنستانتره احیا شده و به سرب فلزی مذاب تبدیل می شود.

سپس برای جداسازی ماده ى  به دست آمده از سرب مذاب، آمونیوم کلرید (نشادر) اضافه نموده و سرب مذاب به دلیل چگالی بالاتر در قسمت زیرین و سرباره در قسمت بالایی قرار می گیرد. با باز کردن دریچه تخلیه، سرب مذاب موجود در کوره جاری شده و در قالب های چدنی ریخته می شود. سرباره درون کوره باقی مانده و پس از خشک شدن کوره تخلیه می شود.

ذوب و بازیافت مجدد سرب های ضایعاتی و ریخته گرى در قالب ها
در این روش برای ذوب سرب های ضایعاتی معمولا از کوره های ذوب ایستاده استفاده می شود و با حرارت غیر مستقیم ضایعات را ذوب نموده و قالب ریزی می نمایند. جهت جلوگیری از انتشار غبار کور و آلاینده های هوا حتما می بایست از فیلتر های سنتی غبار یا از بگ فیلتر استفاده نمود.

تجهیزات لازم برای راه اندازی خط تولید شمش سرب :

  1. مشعل
  2. کوره ذوب گردان (برای تولید از کنستانتره یا گالن)
  3. کوره ایستاده (برای تولید از سرب ضایعاتی)
  4. اتاق آرامش
  5. لوله های خنک کننده هوا
  6. جعبه های جمع آوری اکسید و غبار
  7. سیلیکون های غبارگیر
  8. بگ فیلتر یا فیلتر های سنتی
  9. مکنده های سانتریفیوژ
  10. قالب های ریخته گری

مهمترین کاربرد های شمش سرب نرم چه می باشد؟

مهمترین کاربرد های شمش سرب نرم چه می باشد؟ برخی کاربرد های اولیه ى سرب عبارت اند از استفاده از آن ها در سازه های گوناگون ساختمانی، بهره گیری از سرب در تولید رنگدانه های مورد استفاده در لعاب سرامیک و استفاده از سرب در تولید لوله های انتقال آب. 

 اگر به اروپا سفر کنید، ممکن است مشاهده نمایید که در وسایل تزئینی، سقف ها، لوله ها و پنجره های کلیساها و قصر های بزرگ اروپا، به میزان بسیار زیادی سرب به کار رفته است. فلز سرب (در حالت عنصری)  در کنار فلزاتی نظیر آلومینیوم، مس و روی بیشترین کاربرد را دارد. 

از موارد استفاده رایج از سرب مى توان به موارد زير اشاره كرد:

در باتری های موسوم به اسید سرب، در اجزای الکترونیکی مختلف، روکش های کابل ها، مهمات مورد استفاده در شرایط جنگی، شیشه های معروف به شیشه CTR، انواع سراميك، انواع لوله هاي سربی و مخازن آب ( که البته استفاده آن ها در جهت مصارف آشامیدنی در دهه نود در آمریکا غیر قانونی اعلام شد و امروزه استفاده زیادی، ندارند )، انواع رنگ،  تهیه  کردن پوشش انواع سقف، استفاده از سرب در تولید حلبی، تولید اسلحه، تولید انواع شیشه در کارخانه های مربوطه، تولید انواع لاستیک و پلاستیک، تولید باتری  و استفاده در مصارف پزشکی مثل تولید مادّه پرکردن دندان، تنها بخشی از موارد کاربرد شمش سرب هستند.

از کاربرد های دیگر سرب می توان به افزودن آن به بنزین ها برای به سوزی اشاره کرد. كه البته آلودگى سرب در هوا هم يكى از نگراني هاى جدى سلامتى در سال هاى اخير بوده است. هم چنین به دلیل چگالی بالای سرب  و اينكه اشعه هاى راديو اكتيو را از خود عبور نمى دهد، از آن در ديواره های راکتور های اتمی و اتاق های اشعه ایکس برای جذب اشعه های مضر استفاده می شود. آلیاژ سرب در صنعت لحیم کاری نیز کاربرد دارد.

همانطور كه ذكر شد سرب فلزى سمى است و روى سلول هاى عصبى به خصوص در كودكان اثر مي گذارد و باعث مسموميت مي شود. بيمارى هاى كليوى و درد شكمى از بيمارى هايى ست كه در اثر تماس طولانى مدت با سرب ايجاد مى شود. تهوع، سرگيجه، بيقرارى و … نيز از علايم مسموميت با سرب است. متاسفانه آلودگى با سرب در هواى شهر هاى بزرگ وجود دارد. 

قیمت خرید شمش سرب اصفهان در بازار

قیمت خرید شمش سرب اصفهان در بازارقیمت شمش سرب اصفهان به دلیل قابلیت ریخته گری بسیار بالایی که
دارد متناسب با كاربرد آن در بازار تعیین شود. براي خريد نقدی شمش سرب خالص اصفهان می توانید به مراکز خرید و فروش نقدی انواع شمش سرب، آلومینیوم و مس مراجعه كنيد.

البته لازم به ذکر است که سرب نه تنها در قالب شمش بلکه در قالب های زیادی
تولید می شوند که ۱٫ شیت یا ورق سرب و ۲٫ مفتول سربی نمونه هایی از آن است. هر کدام از این موارد ذکر شده برای صنایع مختلفی کاربرد دارد که شما جهت خرید سرب می توانید با نمایندگان فروش در ارتباط باشید و همچنين از طريق سايت هاى  نمايندگى ها اقدام نماييد.

با توجه به خلوص، ابعاد و اندازه قيمت شمش سرب متفاوت است. البته نوسانات قيمت روز بازار جهانى هم بر قيمت شمش سرب تاثير دارد. در سال هاى اخير بهره بردارى از معادن رونق بيشترى پيدا كرده و صادرات سرب براي ايران سود آور شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

قیمت شمش سرب باطری در شرکت های تولید و عرضه

قیمت شمش سرب باطری در شرکت های تولید و عرضه ارزان تر از بازار می باشد. این محصول فروش بالایی در بین صنایع دارد که به صورت عمده به خرید آن اقدام می شود. در سراسر