گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / خاک روی / خرید خاک معدنی روی اکسیدی سمنان

خرید خاک معدنی روی اکسیدی سمنان

خرید خاک معدنی روی خوب و مرغوب اکسیدی سمنان را از طریق نمایندگی فروش به راحتی در زمان بسیار کم در اختیار بگیرید. در این مرکز قیمت و نرخ مصوب کشوری بدون وجود واسطه ها مشاهده می شود.

خرید خاک معدنی روی اکسیدی درجه یک و خوب در سمنان را به راحتی می توانید انجام دهید. کلیه معاملات تجاری در این حوضه به آسانی در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

اکسید روی کاربردهای متفاوتی دارد. این ماده در طبیعت به شکل ماده ای زینتی مشاهده می شود. مهمترین ترکیب روی به شمار می رود و کاربرد با اهمیت صنعتی را به خود اختصاص داده است.

از آنجایی که خاک روی در شرکت‌های تجاری بزرگ و یا سایتهای مختلفی به فروش می‌رسد، شما هم میتوانید در تمام ایران و سایر سایتهای مختلف اقدام به خرید خاک روی نمایید، اما با توجه به اینکه کیفیت در هر اقتصاد و صنعتی حرف اول را می‌زند، خوب است که در خرید خاک روی مخصوصا اگر قصد به کار گیری در صنعت مورد نظر خود را دارید دقت فراوانی داشته باشید.

برای به دست آوردن این خاک اکسیدی و مرغوب، باید بعد از تحقیق هایی که به عمل رساندید اقدام به خرید کنید. تهیه‌ی این خاک مرغوب از آنجایی که در ساخت انواع صنایع تزئینی و بهداشتی و سایر صنایع فلزی و شیشه و غیره کاربرد دارد از خرید و فروش و به عبارتی عرضه و تقاضای زیادی برخوردار است. 

خاک روی سمنان یکی از مرغوبترین انواع خاک روی ایران میباشد که همانطور که ذکر کردیم میتوانید از طریق نمایندگی های سمنان و یا سایتهای مربوطه به خرید بپردازید. 

خرید خاک معدنی روی اکسیدی سمنان

منابع و معادن خاک روی در ایران

منابع و معادن خاک روی در ایران

شاید جالب باشد که بدانید ایران یکی از بزرگترین کشورهایی در جهان است که از منابع و معادن زمینی سرشار و متفاوتی برخوردار است. 

به طور تقریبی بیش از شصت نوع معدن در ایران وجود دارد که معدن خاک روی سمنان هم یکی از این معادن محسوب می‌شود، در این معادن روزانه چند صد هزار تن مواد خام و با ارزش بهره برداری می‌شود، معادن خاک روی هم یکی دیگر از این موارد مهم و با ارزش است که طبق آمارهای رسیده می‌توان گفت کشور ما ایران بعد از ترکیه به عنوان دومین کشور و بعد از چند کشور دیگر به عنوان ششمین کشور دارای معادن و تولید کننده‌ی معادن روی میباشد. این در حالی است که دیگر کشورهای جهان اول آمارهای بعد از ایران را دارند. 

در حال حاضر در ایران چیزی نزدیک به ۳۰۰ هزار تن روی استخراج می‌شود، در حالی که می‌شود با تدابیر درست وشایسته و به عبارتی کوتاه کردن دست دولت از این صنعت و سپردن این صنعت به سرمایه گذاران بخش خصوصی می‌تواند رقم تولید را به بیشتر از این میزان هم برساند، و این هدف بزرگ یعنی استخراج و تولید بیشتر نه به صورت خام که صورت فرآوری شده، به طور یقین نیازمند تهیه‌ی برنامه‌ی مدون و مشخصی خواهد بود، چرا که کاربرد این فلز در صنعت فراوان است و در پیشرفت اقتصادی نقش مهمی را در بر دارد. 

در دنیا منابع روی اکسیدی فقط نزدیک به پنج درصد را تشکیل می‌دهد و مابقی را روی سولفیدی تشکیل داده است. 

از روی می‌توان در صنایع بسیاری مانند صنعت فولاد سازی استفاده کرد و یا برای تولید آلیاژهای مسی استفاده نمود. 

آمار جالب و در دسترس این است که نزدیک به ده درصد معادن روی و سرب دنیا متعلق به ایران است، اما جای تاسف است که با وجود دخالت و تدابیر نادرست دولت کشور ما توانسته فقط یک درصد تولید و صادرات در سطح دنیا را داشته باشد. 

چگونگی فرآوری خاک معدنی روی

چگونگی فرآوری خاک معدنی روی

بعد از توضیحات مختصری که راجع به وجود عناصر مهم در ایران شرح دادیم نوبت به انواع روش‌های فرآوری این دو ماده مهم و با ارزش روی و سرب می‌رسد که در ادامه در این مورد هم توضیح مختصری خواهیم داد. 

قابل ذکر است که روی و سرب هر دو ماده ای معدنی هستند که عمدتا همراه یکدیگر استخراج می‌شوند. و همین هم دلیل مهمی بر وجود ارزش اقتصادی و صنعتی فراوان این دو ماده‌ی با ارزش میباشد. 

روی در مرحله‌ی استخراج از معدن طبیعتا به عنوان مواد خام و با ارزش و قیمت کمتری خرید و فروش می‌شود. اما از آنجا که برای استفاده روی در سایر صنایع و یا فروش به صورت خالص و شمش طبیعتا باید خاک غنی از روی و سرب را به وسیله‌ی امکانات امروزه فرآوری کرد. 

فرآوری خاک روی در هر مکانی روش‌هایی دارد، یکی از این متدهای فرآوری روی روش ولز میباشد، در این روش از راه تبخیر کردن روی که حاصل واکنش‌ یکسره در بین فاز گاز و فاز جامد میباشد روی حاصله را خارج و فرآوری می‌کنند. 

فرآوری حلالی یکی از از رایجترین و آسان‌ترین شیوه‌های فرآوری روی میباشد، در این متد از مواد و فاضلاب‌های صنعتی استفاده می‌شود که در طول کار یون های فلز روی و سرب از هم جدا می‌شوند. 

موارد استفاده از خاک روی اکسیدی

موارد استفاده از خاک روی اکسیدی

همانطور که ذکر شد خاک روی اکسیدی در صنعت های بیشماری کاربرد دارد، شاید خوب باشد چند تایی از این کاربرد ها را معرفی کنیم. 

فلز روی اکسیدی بعد از گذران مراحل استخراج و فرآوری به بازار بورس منتقل می‌شود، یعنی مستقیما به فروش نمی‌رسد، و همین دلیلی بر عرضه نادرست این فلز گرانبها و بروز پدیده‌ی سوددهی دلالان در این صنعت میباشد.

لذا کارخانه داران و تولیدکنندگان نمی‌توانند غیر از میدان بورس از میدان و بازار دیگری اقدام به خرید بدون واسطه و ارزان داشته باشند. از همین رو عمدتا تولیداتی که در گرو این ماده معدنی با ارزش است با قیمت‌های گزافی به دست مصرف کننده می‌رسد و در بیشتر حالات تولید حتی به صفر می‌رسد و در نتیجه چیزی به دست مصرف کننده نمی‌رسد.

بعد از گذران این مراحل سخت و پس از خرید این مواد مفید و کاربردی از اکسید روی برای ساخت لعاب در ظروف چینی و فلزی آشپزخانه‌ها و کاشی و سرامیک هایی که از جنس چینی هستند ودر همه‌ی این موارد برای ایجاد درخشندگی لعابها و یا نوعی پوشش استفاده می‌شود. 

لازم به ذکر است که اگر از روی در ساخت کاشی و ساخت لاستیک و تایرهای ماشین استفاده می‌شود قبل از آن باید فلز روی را از وجود ناخالصی‌های منگنز و مس و آهن پاک کرده و یا کم کنند. 

از آنجا که روی قابلیت‌هایی از قبیل شکنندگی بالا و در برابر حرارت رسانا میباشد و در نتیجه محافظی مفید و کاربردی در اشعه مضر UV دارد می‌تواند در ساخت شیشه‌ های عینک و ساختمان و ماشین هم کاربرد داشته باشد. 

اگر بخواهیم صنایع بیشتری را در استفاده از روی مثال بزنیم به صنایع ساخت 

از این فلز همچنین در صنایع ساختمانی مانند سیمان و رنگ و یا در ساخت لوازم دارو سازی و بهداشتی به صورت قرصهای و شامپوهای حاوی روی که برای سلامت پوست مفیدند و سلامت گل و گیاه و درختان به شکل کود شیمیایی و غیره استفاده می‌شود. 

قیمت فروش خاک روی اکسیدی سمنان

قیمت فروش خاک روی اکسیدی سمنان

در بخش‌های قبلی از نوع معدن و استخراج و انواع مصارف این فلز گرانبها بسیار گفتیم، همین موارد هم شاید دلیلی بر مفید فایده بودن این فلز و فزونی کاربردهای این محصول باشد، و توانسته باشد مشتریان و خریداران زیادی را به تهیه‌ی این محصول ترغیب کند. 

سایتهای بسیاری در زمینه‌ی فروش و خرید خاک روی و دیگر فلزات در اینترنت موجود است. اما هر سایتی نمی‌تواند مطابق با نوع مصرف و دوز مصرف و یا کیفیت تضمینی همراه با قیمت مناسب و تحویل رایگان داشته باشد. 

سایت ما با حضور بسیاری از متخصصان ومشاوران زبده به عنوان یک شرکت تجاری روی مناسب با نیاز بازارهای ایران و آشنا به مسائل و متدهای برنامه ریزی و با استفاده از روش‌های علمی و موثر در جهت برنامه ریزی تولید توانسته در سال‌های متمادی با وجود تحریم‌های فراوان مشغول به کار باشد و پاسخگوی سوالها و پیشنهادات خریداران خاک روی در داخل و خارج از کشور باشد. 

از آنجایی که مشورت با کاردان می‌تواند شما را در رسیدن به اهداف تان نزدیک کند از این رو بهترین متخصصان ومشاوران درصدد رفع این نیاز خریداران با تضمین کیفیت برتر همراه با قیمت مناسب و تحویل به موقع چه در داخل و چه در خارج از کشور در انواع پک و بسته‌ بندی می‌تواند راهگشای انتخاب و خرید مشتریان باشد. 

شما می‌توانید با سفارش آنلاین و تحویل به موقع از رجوع به شرکت که موجب اتلاف وقت شما می‌گردد خودداری کنید. و کسب و کار خود را در زمانی کوتاه‌تر و سریع راه‌اندازی و یا به پیشرفت ممکن برسانید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

فروش خاک معدنی روی سولفوره سمنان

فروش خاک معدنی روی به کارخانه های تولید کننده ماشین سازی و اتصالات لوله امری بسیار مهم می باشد. روی سولفوره سمنان یکی از مرغوب ترین نوع خاک معدنی می باشد که خری