گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سرباره سرب / عرضه عمده انواع سرباره سرب مرغوب

عرضه عمده انواع سرباره سرب مرغوب

عرضه عمده انواع سرباره سرب مرغوب که از ذوب باطری های فرسوده در کارخانه جات مختلف به دست می آید، از طریق شرکت های عرضه عمده سرباره سرب و همچنین سایت های آن ها انجام می گیرد.

همانطور که می دانید امروزه باطری های فرسوده و کهنه ماشین ها، توسط شرکت های بسیاری در کشور خریداری می شود.

که می توان گفت افراد بسیاری در این زمینه هم به صورت سنتی و هم به صورت اینترنتی در حال فعالیت است.

از این باطری های فرسوده برای تولید سرباره سرب استفاده می شود.

در ادامه متن برای معرفی کامل سرباره سرب با ما همراه باشید.

قیمت سرباره سرب با توجه به نوع معدن بستگی دارد. اما تنها نوع معدن در قیمت اثر نمی گذارد محل استخراج و روش تولید نیز دخیل هستند. به طور کلی سرباره ها از ناخالصی های اضافی روی سنگ معدنی یا روی سنگ آهن بوجود می آیند. و کاربرد های زیادی در صنایع، پروژه ها و کارهای ساختمانی دارند.

عرضه عمده انواع سرباره سرب مرغوب

سرباره سرب چیست؟

سرباره سرب چیست؟سرباره سرب که فروش آن برای کارخانه جات مختلف انجام می گیرد، از بازیافت باطری های فرسوده و کهنه به دست می آید.

باطری های فرسوده که ذوب می شوند، مواد ذوب شده به صورت ته نشین درمی آید.

و این ماده را جدا کرده و آن را سرد می کنند. سپس اقدام به بسته بندی این مواد، که سرباره سرب نام دارد، می کنند.

نحوه تشکیل سرباره ها:

از اضافات روی سنگ معدن سرباره تشکیل می شود. سرباره ها کاربردهای مختلفی دارند از جمله تولید سیمان سرباره، مصالح زیر سازی جاده و آسفالت، تولید مواد نسوز پشم سرباره،  مصالح آسفالت و بتن.

از هر معدن که حاوی سنگ های فلزی باشد می توان سرباره سرب استخراج کرد. سرباره از ترکیبات سیلیکات و اکسید های فلزی پیچیده بدست می آید که پس از گرفتن شکل جامد در مصارف گوناگون نیز کاربرد دارد.

برای تولید آهن مراحل مختلفی صورت می گیرد که در هر کدام از این مراحل سرباره سرب بدست می آید که می توان آنها را سرباره شیر, سرباره شن کش، سرباره پاتیل، سرباره بازمانده نامید.

انواع سرباره سرب

انواع سرباره سربسرباره تولید شده، همان سربی است که با استخراج به دست می آید.

البته این نوع سرب نیز، دارای عیار های مختلفی است.

سرباره سرب نیز همانند سرب، برای تولید محصولات فلزی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع سرباره سرب در عیار های مختلف را از ما بخواهید.

تولید سرباره سرب تولید سرباره سرب توسط شرکت های بازیافت کننده باطری های کهنه ماشین انجام می گیرد.

با توجه به اینکه این سرباره نیز همانند سرب مورد استفاده قرار می گیرد، خریداران آن این سرب را در تناژ های مختلف سفارش می دهند.

از طریق این سایت نز می توانید سفارشات خود را ثبت کنید.

خرید سرباره سرب با عیار های مختلف را، که در سایت همراه با قیمت موجود است، می توانید از ما بخواهید.

قیمت فروش سرباره سرب مرغوب قیمت فروش سرباره سرب، همانند سایر سرب هایی که از معادن در مناطق مختلف کشور استخراج می شود، به عوامل زیر بستگی دارد.

  • عیار سرب به دست آمده
  • میزان تقاضای بازار
  • وضعیت اقتصادی در کشور
  • هزینه هایی که برای بازیافت صرف می شود
    و…

تمامی این پارامتر های گفته شده، در قیمت تمام شده سرباره سرب، تاثیر دارد.

عرضه عمده انواع سرباره سرب سرباره سرب برای کارخانه جات تولیدی و همچنین شرکت های تولید شمش سرب، عرضه می شود.

انواع سرباره با تناژ های بالا به صورت عمده را از شرکت های معتبر خریداری کنید.

تا علاوه بر قیمت مناسب، عیار دقیق سرباره سرب را نیز بدست آورید.
شهر هایی از جمله کرمان، زنجان، یزد، قم و کرج در تولید سرباره سرب فعالیت می کنند.

 

برای وارد کردن سرباره ها به بازار نیازمند تغییراتی هستند که پس از استخراج روانه کارخانه می شوند و روی آن ها تغییراتی حاصل می شود : از جمله سرباره سرب، کنسانتره سرب، ورقه سرب، شمش سرب.

کاربرد انواع سرباره سرب شامل موارد زیر می باشد که بیشتر در صنایع طرفداران زیادی دارند.

  1. به عنوان مواد اولیه استفاده می شود.
  2. به عنوان ساخت سیمان سرباره به کار می رود.
  3. برای ساخت راه آهن و … . در پروژه های عمرانی از سرباره های فولادی استفاده می شود که خود یک فرایند متالورژیکی است.

سرباره های فولادی در پروژه های عمرانی برای احداث خاکریز، بزرگراه ها و یا در پروژه های پایدار سازی لایه های راه  به کار می آیند. و برای مقاومت سرباره های فولادی از ترکیبات نمک های آلومینیوم استفاده می شود.

یکی دیگر از سرباره سرب ها، سرباره قوس الکتریک است که به دلیل وجود اکسید آهن فراوان و تبلور کامل، در ساخت محل دفن زباله و راهسازی کاربرد دارد. بعنوان جایگزین آهک می توان از مخلوط سرباره فولاد و خاکستر نوع C و مخلوط سرباره فولاد و سرباره کوره ذوب استفاده کرد.

آشنایی با انواع فرآورده های سرب

آشنایی با انواع فرآورده های سرباگر سرباره تولید شده در کوره سرد شود. از آن می توان در بتن سازی، ساخت جاده ها، خاک ریزها، آبراهه ها، ساخت شیشه، ساخت بلوک های ساختمانی استفاده کرد.

همچنین سرباره تولید شده در فولاد سازی نیز کاربردهای متنوعی دارد از جمله : ساخت روکش مقاوم برای جاده، تولید آسفالت مقاوم، زیر سازی جاده و شانه سازی جاده. و همین باعث مقاوم شدن آسفالت در برابر بارندگی می شود.

یکی دیگر از انواع فرآورده های سرب که در کوره های بلند تولید می شود، سرب کلوخه ای می باشد. این سرباره ها از سردشدن مواد مذاب کوره بلند در هوا بدست می آیند. 

که از آن ها می توان به عنوان سنگدانه مصنوعی در مخلوط های آسفالتی استفاده کرد. سرباره آسفالت ها شامل سنگدانه های درشت نیز می باشند که به علت بافت متخلخل و پر حفره ای که دارد آب ها را به سرعت زهکشی می کند.

همچنین بهتر است بدانید سرباره فولاد سازی کاربردهای متنوعی دارد از جمله: صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش آلودگی محیط زیست، ساخت فیلترها، لوله های فاضلاب، بستر سازی رودخانه ها، در سنگ فرش پیاده رو ها. سرباره فولاد سازی در کشاورزی نیز کاربرد دارد زیرا به سبب داشتن ترکیبات اکسید مولیبدن سبب بهبود خاک های زراعی و افزایش تولید محصولات کشاورزی می شود. همچنین از سرباره های فولاد سازی برای بسترسازی کف دریا استفاده می شود زیرا این کار می تواند به تقویت رشد گیاهان، ترمیم وضعیت سواحل و تقویت سایر موجودات دریایی کمک شایانی کند. 

چگونگی تولید سرباره سرب

چگونگی تولید سرباره سربسرباره ها اساسا به دو روش سنتی و جدید استخراج می شوند . در روش سنتی در کوره بلند تولید  می شود که دیگر زیاد کارایی ندارد ، این روش در سه مرحله زیر صورت می گیرد : حرارت سرب، ذوب احیاء، مرحله تصفیه.

در این مرحله  سرب را حرارت می دهند تا به اکسید سرب تبدیل شود و مواد و ترکیبات ناپایدار از کنسانتره خارج شود.

در مرحله ذوب و احیاء کنسانتره را همراه مواد مذاب وارد کوره بلند می کنند و در  اثر حرارت گازهای تشکیل شده سرب به سرب خالص تبدیل می شود.

و در مرحله تصفیه جهت افزایش عیار سرب بدست آمده ناخالصی های آن حذف می شود. در این روش بر خلاف روش سنتی طی یک مرحله صورت می گیرد و نیاز به تصفیه کنسانتره نیست. سرب خام بدست آمده به منظور افزایش عیار در مرحله تصفیه قرار می گیرد. 

سرباره ها به دو روش نیز سرد می شوند: سرد شدن توسط هوا که در این روش سرد شدن سرباره به آهستگی انجام می شود. سرباره ای که توسط هوا سرد شده باشد سفت و سخت می شود و در بالاست را آهن، مصالح و زیر سازی جاده ها نیز می توان از آن استفاده کرد.

یک نوع دیگر سرد شدن به روش آب می باشد که این  روش سریع تر است. سرباره ها را در آب های سرد قرار می دهند و آن ها را بصورت دانه ای خارج می کنند. این سرباره ها در تولید سیمان سرباره کاربرد دارند.

مشخصات سرباره های سرب درجه یک

مشخصات سرباره های سرب درجه یک

سرباره سرب درجه یک به صورت پودر شده و خرد شده کاربرد بیشتری دارد. بنابراین پیشنهاد ما به شما سرباره سرب پودر شده می باشد. 

سرباره سرب درجه یک باید بتواند در برابر اشعه گاما مقاومت نماید. و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که بتوان از آن در مصالح زیر سازی جاده، آسفالت استفاده کرد.

سرباره ها باید حاوی مقادیر قابل توجهی سرب، آهن، روی و گوگرد باشند. و باید دارای کارایی بالا، نفوذ پذیری کم،  مقاومت و استحکام زیاد در برابر فشار باشد برای خرید سرباره سرب درجه یک می توان با کارشناسان فروش سرباره مشورت کرد و سپس اقدام به خرید نمود.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت خرید سرباره سرب

عوامل تأثیرگذار بر قیمت خرید سرباره سربقیمت سرباره سرب با توجه به کارایی و انواع مختلف آن ها دارای قیمت های گوناگونی می باشند.

زیرا بدلیل نوع تجهیزات و دستگاه، نوع سنگ معدن استخراج شده، محل استخراج، نحوه فروش، ترکیبات موجود در سرباره، میزان حرارت کوره دارای اختلاف قیمت زیادی هستند.

همچنین قیمت سرباره به عیار آن نیز بستگی دارد. هرچه عیار سرباره بالا تر برود قیمت و کیفیت سرباره هم نیز افزایش خواهد یافت. روش تولید سرباره و میزان سختی آن، درصد ترکیبات سرباره، محل فروش سرباره و معدن محل استخراج نیز بر قیمت سرباره اثر خواهد گذاشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com