گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سرباره سرب / عرضه عمده سرباره سرب باکیفیت

عرضه عمده سرباره سرب باکیفیت

عرضه عمده سرباره سرب باکیفیت امروزه در ایران از طریق سایت های فروش مختلف و تولید کننده انجام می گیرد. سرباره سرب که فرآروده ی پرکاربرد از سرب است، را با قیمت های مناسب از ما بخواهید.

سرباره سرب از محصولات سربی است، که در ایران به وفور از ذوب قطعات مختلف سربی و یا سنگ های سرب تولید می شود. این محصول نیاز بسیاری از شرکت های تولیدی است.

یعنی می توان گفت به عنوان یک ماده اولیه برای بسیاری از شرکت های تولیدی صنعتی به شمار می رود.

بنابراین می توان به اهمیت این ترکیب در بسیاری از صنایع پی برد.

قیمت سرباره سرب در مراکز فروش این محصول موجود است. سرب معمولاً در کوره انفجار ذوب می شود، با استفاده از سینر سرب تولید شده در فرآیند پخت و پز و کک برای تأمین منبع گرما. با رخ دادن ذوب، چندین لایه در کوره شکل می گیرد. ترکیبی از غرق سرب و سرباره مذاب به کف کوره، با یک لایه از سبک ترین عناصر که به آن اسپیس گفته می شود شامل آرسنیک و آنتیموان شناور به بالای مواد مذاب است.

لایه های شمش خام و سرباره سرب از جلو کوره و به پیشانی، جایی که این دو جریان از هم جدا می شوند، جریان می یابد. جریان سرباره سرب، حاوی بیشتر عناصر شار اضافه شده به دستگاه پخت (عمدتا سیلیس، سنگ آهک، آهن و روی) می تواند یا ریخته شود یا برای بازیابی روی موجودی پردازش شود.

عرضه عمده سرباره سرب باکیفیت

خواص شیمیایی و فیزیکی سرباره

 

هر عنصری که در طبیعت یافت می شود، خواص فیزیکی و شیمیایی خاصی دارد.

سرباره از جمله محصولات جانبی فلزات مختلف به شمار می رود، که دارای خواص شیمیایی و فیزیکی منحصر به فردی است.

از نظر فیزیکی بنابر گفته بسیاری از محققین در این زمینه، سرباره باید دارای بافتی شیشه ای باشد.

امروزه با استفاده از سیستم های مختلف، سرباره را تا ۱۰۰ درصد به حالت شیشه ای درمی آورند.

عنصر سرباره از آهک، سلیس و آلومین تشکیل می شود، و با توجه به درصد هر کدام در سرباره، ترکیب شیمیایی آن می توان متفاوت باشد.

سرباره سرب یکی از مواد شیمیایی در سطح بازار می باشد که طی یک سری فرایندهای خاصی در داخل کشور تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان خاص خود قرار می گیرد. 

به طور کلی گیاهان تولید سرب به عنوان ذوب سرب شناخته می شوند. تولید اولیه سرب با پخت و پز آغاز می شود. سنگ معدن سرب غلیظ با ذرات آهن، سیلیس، سنگ آهک، کک، خاکستر سودا، پیریت، روی، سوز آور یا ذرات کنترل آلودگی به دستگاه ذوب کننده تغذیه می شود.

ذوب از مواد کم کننده مناسب استفاده می کند که با آن عناصر اکسید کننده ترکیب می شود تا فلز آزاد شود. کاهش مرحله نهایی و دمای بالا در ذوب است. اینجاست که اکسید تبدیل به فلز ابتدایی می شود. یک محیط کاهنده (که اغلب توسط مونواکسید کربن در کوره ای از گرسنگی در هوا فراهم می شود) اتم های اکسیژن نهایی را از فلز خام بیرون می کشد.

شمش سرب خام، که حاوی مقادیر قابل توجهی مس است، پس از آن تحت فشار مس  قرار خواهد گرفت. در این مرحله گوگرد عنصری معمولاً به شکل جامد به شمش سرب خام مذاب اضافه می شود تا با مس موجود واکنش نشان دهد. در این مرحله یک لایه مات تشکیل می شود که حاوی بیشتر مس منشاء شمش سرب خام و برخی ناخالصی های دیگر به عنوان سولفیدهای فلزی است.

جدیدترین روش سرد کردن سرباره سرب

جدیدترین روش سرد کردن سرباره سربروش های متعددی برای سرد کردن سرباره سرب وجود دارد. اما روشی که امروزه در کشور کانادا بسیار افزایش یافته است، به این صورت است که مذاب را همراه با فشار آب سرد می کنند.

در این روش یک استوانه چرخان وجود دارد و مذاب با فشار آب در بین این استوانه چرخان سرد می شود.

در این روش سرباره به صورت کلوخه تولید می شود، و برای تولید سیمان سرباره استفاده بسیاری دارد.

همچنین در تولید بتن های سبک از این سرباره استفاده می شود.

کاربرد سرباره سرب امروزه در ساخت ترکیبات بتنی، مصالح مختلف کاربرد ویژه ای دارد.

البته در ساخت باطری های ماشین نیز سرباره سرب یکی از ترکیبات اصلی می باشد.

با توجه به کاربردی که این محصول جانبی دارد، کارخانه جات تولیدی آن را در تناژ های بالایی خریداری می کنند.

قیمتی که برای سرباره سرب اعلام می کنند، ارتباط مستقیم با وزن سرباره و عیار آن دارد.

عرضه عمده سرباره سرب در کشور با توجه به اینکه کارخانه های تولید کننده جهت تولید محصولات خود نیاز به خرید مواد اولیه با قیمت پایین دارند، این مواد اولیه اگر در تناژ های بالایی تهیه گردد، بدون شک امکان خریداری آن ها با قیمت های پایین امکان پذیر خواهد بود.

این مجموعه در زمینه عرضه عمده سرباره سرب در تناژ های بالا و قیمت مناسب در کشور فعالیت می کند.

خرید با قیمت مناسب را از ما بخواهید.

قیمت فروش سرباره سرب به صورت عمده

سرباره سرب از محصولات مهم و کاربردی برای صنایع مختلف در کشور به شمار می رود.

شرکت های تولید کننده سرباره سرب در ایران، علاوه بر فروش این محصول در بازار های داخلی، آن را برای شرکت ها و کارخانه جات خارجی نیز عرضه می کنند.

قیمت فروش سرباره سرب برای شرکت های داخلی و خارجی با توجه به تناژ های مختلف متفاوت خواهد بود.

روش های سرد کردن سرباره سرب در سطح کشور که بعد از استخراج کردن از معادن باید صورت گیرد با تجهیزات روز دنیا صورت می گیرد تا این محصول فراوری شده و در اختیار مشتریان خود قرار گیرد. 

انواع و اقسام فلزاتی که ما در اطراف خودمان می بینیم و همیشه با آنها سر و کار داریم از ابتدا به این صورت نبوده اند، از معادن سنگ های استخراج می شوند که آنها را در کارخانه ها طی فرایندهایی به مواد های مجزایی تفکیک می کنند و بعد از آن مورد استفاده قرار می دهند برای مثال در کارخانه هنگام جدا سازی فلزات معدنی محصولی به نام سر باره را به دست می آورند. 

یکی از عناصر مهم در طبیعت می باشد که فلز سرب یکی از انواع فلزها می باشد که از معادن یا باتری های کهنه فرسوده ماشین به دست می آیند و در هنگام فرایند ذوب شدن موادی از خودشان تولید می کنند و مواد ذوب شده در کوره های ذوب به حالت ته نشین در  می‌آید و سپس این ماده را جدا می کنند و سرد می کنند.


سرباره سرب چیست؟

سرباره سرب چیست؟

سرباره سرب محصول مصنوعی و جانبی در سطح کشور بوده است مه با روش های خاصی از معادن مورد نظر استخراج شده و برای جداسازی باید روش های این کار را بلد بود. در زمان جداسازی سرب و دیگر فلزات از سرباره جدا می شوند. 

مزایای استفاده از سرباره سرب

مزایای استفاده از سرباره سربدر طبیعت تمامی فلز ها و یا سنگ های مختلف، که جزوی از طبیعت هستند، از خود زمین استخراج شده اند.

یعنی زمین فلزات و عناصر بسیاری در درون خود دارد، که انسان با استخراج آن ها، می تواند آن ها را به کار ببند و نیاز های خود را رفع کند.

سرب ها از معادن استخراج می شود و طی مراحل پی در پی و مختلف مانند ذوب، سرب به دست می آید. سرب ها کاربرد های بسیاری در صنعت دارند.

کاربرد سرباره سرب عبارت است از :

از سرباره سرب در موارد زیر استفاده می شود.

در اینجا مزایای سرباره سرب را  بطور کامل توضیح می دهیم:

  1. مصالح اسفالت و بتن ها
  2. مصالح زیر سازی جاده ها
  3. تولید سیمان سرباره ای
  4. تولید مواد نسوز مانند پشم کوره ای
  5. برای بالاست راه آهن

استفاده از سرباره سرب به نسبت سرباره های دیگر رونق بیش تری دارد. سرباره سرب از جنس سیلیکات ها، کلسیم و سایر ترکیبات دیگر است که در زمان ذوب سرب به دست می آید.

ویژگی های سرباره سرب مرغوب و باکیفیت

ویژگی های سرباره سرب مرغوب و باکیفیتسر باره سرب به دلیل خصوصیات زیر کاربرد زیادی دارد.

  1. دارای قابلیت نفوذ پذیری کم
  2. مقاوم در برابر فشار های خمشی
  3. بهبود مقاومت در برابر شوک شیمیایی
  4. تولید بتن پایدار و سخت شده
  5. قابلیت پرداخت آسان تر
  6. کارایی بهتر

به دلیل ویژگی های فوق استفاده از سر باره سرب در صنعت بتن سازی در سراسر دنیا بهترین کاربرد را دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. سر باره سرب می تواند جایگزین خوبی به جای ماسه در تولید بتن باشد.

لیست قیمت انواع سرباره سرب در بازار

لیست قیمت انواع سرباره سرب در بازار

لیست قیمت انواع سرباره سرب در بازار با تمامی اطلاعات لازم موجود است. که مشتریان در صورت مایل بودن می توانند از این مطالب در خریدها خود استفاده می کنند.

انواع سرباره سرب زمانی که تولید می شود، در هر تولید نمی توان یک نوع سر باره را تولید کرد. زیرا قطعات و یا مواد دیگری که برای تهیه سرب، ذوب می کنند، کاملا باهم متفاوت هستند، این تفاوت باعث می شود، سر باره سرب در انواع مختلف درصد بندی شود و با قیمت های متفاوتی در کشور خرید و فروش سر باره سرب انجام گیرد.

 برای دریافت قیمت سر باره سرب باید به مراکز فروش مواد معدنی مراجعه کرد.

قیمت سر باره سرب به موارد مختلفی از جمله نوع معدن بستگی دارد. سر باره سرب قم یکی از محصولات این حوزه است؛ که به روش های مختلف معامله شده و مورد مصرف قرار می گیرد.

فلزاتی که ما در اطراف خود مشاهده کرده؛ و به طور روزانه با آنها سر و کار داریم؛ از اول به این شکل نبوده اند . سنگ های استخراج شده از معادن طی فعل و انفعالاتی در کارخانه ها به مواد مجزایی تفکیک شده و سپس مورد استفاده صنایع قرار می گیرند. به عنوان مثال در هنگام جداسازی اکثر فلزات معدنی در کارخانه، محصولی به نام سر باره به دست می آید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com