گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / باطری / مرکز خرید عمده باطری کهنه خودرو کردستان

مرکز خرید عمده باطری کهنه خودرو کردستان

خرید عمده باطری کهنه خودرو کردستان را با ارزان ترین قیمت از ما بخواهید. مرکز خرید عمده باطری در کدام شهر های ایران وجود دارد؟ کیفیت باطری چه میزان است و تا چه اندازه قابل استفاده می باشد.

باطری های اتوموبیل گونه ای از باطری های شارژی به حساب می آیند که قالبا از نوع اسید و سرب هستند. و برای سه کار در اتوموبیل ها استفاده می شوند.

  • استارت زدن
  • روشنایی
  • برق

خرید عمده باطری کهنه

باطری ها به طور کل به دو نوع هستند:

  1. باطری اسیدی
  2. باطری خشک

باطری اسیدی از قدیم الایام وجود داشته اما باطری های خشک به این دلیل که باطری های اسیدی خطرناک بوده و امکان خسارت های جبران ناپذیر وجود داشته به همین دلیل باطری های خشک طراحی شده اند که بازدهی مشابهی دارند.

خرید عمده باطری کهنه

خرید عمده باطری کهنه

به طور کلی عمده فروشی به معنای فروش محصول به هر فرد یا سازمان به غیر از مصرف کننده نهایی آن کالاست. برای خرید عمده باطری نیز این تعریف مصداق دارد و شخصی که بتواند تعداد زیادی از باطری کهنه را از شرکت ها خریداری کند می تواند تجارت خوبی را برای خود رقم بزند. خرید عمده باطری کهنه را شما می توانید در اغلب شهر های ایران شاهد باشید.

خرید عمده باطری کهنه

عرضه باطری کهنه

همان طور که اشاره کردیم شما می توانید باطری های کهنه را از هر نقطه ایران خریداری کنید اما یکی از قطب های آن غرب کشور است جایی که استان هایی نظیر کردستان، کرمانشاه و ایلام حضور دارند. در این جا برخی از شهر هایی که در این استان ها فروش باطری کهنه را انجام می دهند به شما معرفی می کنیم

  • مهران
  • کردستان
  • کرمانشاه
  • ایلام
  • کنگاور

خرید عمده باطری کهنه

مرکز خرید باطری کهنه

اگر بخواهید باطری کهنه را به صورت ارزان خریداری کنید می بایست به طور حتم از مراکز خرید این عمل را انجام دهید. زیرا در مغازه های معمولی بنابه دلایل گوناگون قیمت خرید بالاتر از مراکز فروش است. به علاوه مراکز خرید آفر های گوناگونی را نیز برای مشتریان خود در نظر می گیرند و هم چنین خرید عمده باطری کهنه در آن ها بیشتر انجام می پذیرد. از جمله این آفر ها می توانیم به تخفیفات با درصد بالا و یا خدمات پس از فروش ویژه اشاره نماییم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

قیمت روز داغی باطری

قیمت روز داغی باطری ماشین لرستان

قیمت روز داغی باطری در بازار بر مبنای عرضه و تقاضای مورد نیاز برای این …